Welkom in Hongarije - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Martine Bleyi - WaarBenJij.nu Welkom in Hongarije - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Martine Bleyi - WaarBenJij.nu

Welkom in Hongarije

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

02 December 2011 | Hongarije, Boedapest

Even snel een verslag van mijn eerste dag in Budapest.
Over de vlucht alleen al kan ik een pagina vullen... Ik heb nog nooit zulke onbeleefde stewardessen meegemaakt, en nu vloog ik met KLM!
Maar goed, dat komt een andere keer wel.
Na aankomst eerst naar NuSkin om mijn contract te tekenen en daarna naar het appartement waar ik zou gaan wonen. Met de nadruk op zou gaan, want dat is niet doorgegaan. Zodra ik de foto`s geplaatst heb is er geen uitleg meer nodig, maar dat laat nog wel even op zich wachten (lees: kabeltje om mijn fototoestel op de tv aan te sluiten vergeten).
Kort gezegd: Het was een vies donker rothok! Van het type waar je nog niet dood gevonden wilt worden. Dat het vlak bij mijn werk was was het enige pluspunt. De moeder van de eigenaresse woonde erboven, hardhorend als de neten, dus dat was al geen succes. En dan heb ik het nog niet over de vieze wastafel, de meters stof op de vensterbank en het feit dat er in een van de kamers een kantoor is gevestigd waardoor er om de haverklap aangebeld wordt.
Kortom, dat gaat `m niet worden.
Vandaag hebben we een aantal appartementen bekeken, morgen weer een paar en dan hoop ik zondag te kunnen verhuizen.
Nu moet ik naar de bank om een rekening te openen, dus hier laat ik het even bij. Als ik meer tijd heb volgt er een uitgebreider verslag, beloofd!!
Houd me alsjeblieft op de hoogte van alle roddels ;) Mag ook per email, haha!
liefs, Martine

  • 02 December 2011 - 14:50

    Egidia:

    Ik dacht dat je gezellig een paar dagen heen ging! wat ga je daar doen. Wij zijn voor een paar dagen geweest in Budapest. Good luck, met wat je ook gaat doen! xx

  • 28 December 2011 - 12:39

    Jan Klous:

    Lieve Martine, 28 dec. 2011
    Ik heb eindelijk de tijd gevonden om jouw schrijfsels te lezen en inderdaad zoals ik al in de wandelgangen met de Kerst bij Ina en Kees had vernomen je schrijft buitengewoon zinnen beeldend, beschrijvend ( ondersteund met foto s)
    en avontuurlijk. Jouw worsteling met de internetverbindingen en OV kaart met de plaatselijke medewerkers is bepaald hilarisch beschreven.
    Mijn reactie komt wat laat maar door ongelukkige omstandigheden (breuk veroorzaakt door breuk keukentrap) kan je het wel begrijpen)
    Ik(wij) wensen jou een leuke en leerzame tijd toe in Hongarije.
    Inmiddels ga ik mij weer opmaken voor de therapie bij het SMC,dat is hier vlak achter.
    h.gr. Jan@Bets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Wonen en werken in het prachtige Boedapest

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 87617

Voorgaande reizen:

01 December 2011 - 01 December 2012

Hongarije-experience

15 Februari 2009 - 28 Februari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: