Wat doe ik hier?! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Martine Bleyi - WaarBenJij.nu Wat doe ik hier?! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Martine Bleyi - WaarBenJij.nu

Wat doe ik hier?!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

05 December 2011 | Hongarije, Boedapest

Even snel een update, want ik krijg veel vragen van mensen die niet precies waten wat ik hier uitspook. Combineer een schouderblessure en de wens om eens langere tijd naar het buitenland te gaan met een Hongaarse vriendin en een voorliefde voor talen. Tadaaaaaa! Daarom ben ik in Boedapest :-)

Ok, dat is wel erg kort door de bocht. Maar weel langer kan ik nu niet zijn, ik moet ernstig naar bed. Na een vermoeiende cursusdag waarin ik alleen de hele dag heb gehoord hoe goed het bedrijf is (Op z´n Amerikaans: Oh-my-Gooooooooooood, I reaaaaaally made a difference in the life of this kiiiiiiiiiid) ben ik nog met Fanni en Tamas meegeweest om cadeautjes naar hun familie te brengen. Heel bijzonder om te ervaren hoe zij het weinige dat ze hebben met elkaar delen. Tamas was verkleed als Mikolas, dus dat leverde de nodige hilarische momenten op al rijdend in Fanni´s eeuwenoude Suzuki.
Heel gezellig allemaal, maar ik ben dus net pas thuis. Even snel mijn mail lezen en dan heerlijk naar bed.

Ik ga jullie echt op de hoogte houden, maar als het goed is kan ik morgen verhuizen en ik weet niet of het internet al is aangesloten. Dus als het een paar dagen stil is... Geen zorgen :-)
Welterusten!

Bedankt voor de leuke reacties!

@Yael: miss Skeeter gaat er echt meer werk van maken zodra ze gesetteld is.
@Jaffa: Sinterklaas?? Op school? You´re kidding?!
@Mama: Geen zorgen, ik kan ze wel hebben.
@Madya: houd die contacten bij de Marokkaanse maffia maar warm, je weet maar nooit.
@Chantal: wat mijn naam precies gaat worden is nog niet bekend. Als ik ernstig aan mezelf ga twijfelen bel ik Liv en Ian wel even.

Kus!

  • 06 December 2011 - 14:37

    Liesbeth Appels:

    Hoi Martine,

    Leuk je verslagjes te lezen. Ga je zeker volgen. En succes met alles !!
    Zie dat je nog 361 dagen wegblijft, hoe moet dat met onze reunie? Of hebben ze daar ook kl..... Of misschien loopt het vanzelf wat soepeler i.v.m. andere eetgewoontes.

    Groetjes van ons.
    Nienke heeft haar eerste nacht in Amsterdam doorgebracht, eindelijk.

  • 07 December 2011 - 11:52

    José Gunsing:

    Hé Martine
    Leuk om te lezen hoe het je vergaat in Boedapest ,spannend allemaal hoor.ineens zo een ander levendje.succes en veel plezier
    x josé

  • 08 December 2011 - 10:41

    Nel:

    hey martine,

    en hoe zijn de eerste dagen bevallen in het mooie verre boedapest. is het al duidelijk hoe je met weinig hulpmiddelen 10 jaar jonger kunt worden? laat vooral weten hoe het werkt. we zijn wel nieuwsgierig naar alle nieuwe ervaringen. spreek je trouwens nog wel nederlands???
    groeten een knuffel van ons piet en nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Wonen en werken in het prachtige Boedapest

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 87618

Voorgaande reizen:

01 December 2011 - 01 December 2012

Hongarije-experience

15 Februari 2009 - 28 Februari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: